Kişinin yalan söylediğini nasıl anlarız

Ramazan AYDINGenel1 Yorum2 Nisan 2017
Reklamlar

Size kimse yalan söylemeyecek en azından bu makalemden sonra.Bir insanın yalan söylediğini nasıl anlarsınız. Gözlerinden, Beden dilinden, Hareketlerinden, Tavırlarından.Bunların hepsi belirteç olabilir. Ama asıl önemli nokta bunları nasıl yorumlayacağınızda yatıyor. Yani göz hareketleri hangi yöne giderse bir yalan belirtisi olabilir; Beden dili nasıl davranırsa yalan söylediğine dair bir yalan belirtisi olabilir. İşte bu makalede sizlerle buna yönelik ipuçlarını paylaşacağız. Özellikle FBI ajanlarının bir suçluyu yakalayıp yalan söyleyip söylemediğini anlamada kullandıkları özel stratejileri ve sırları sizlerle paylaşacağım.

Birinci kural göz hareketlerinin hangi yöne gittiğini bir kişinin yalan söyleyip söylemediğini anlamada en önemli kurallardan bir tanesi. Nörolojik araştırmalar gözün yatay ve dikey hareketlerinin bir bilgiyi veya hen hangi bir şeyi düşünme sırasında farklı yöne gittiğini tespit etti. Dolayısıyla biz bir şey düşünürken aslında göz hareketlerimizi kullanıyoruz. Bir insanın ne düşündüğünden ziyade nasıl düşündüğünü göz hareketlerini takip ederek göz erişim ipuçları ile anlaya bilirsiniz.

Reklamlar

Simdi aşağıda size bakan bir yüz göreceksiniz ve bu yüzde gözler ağer sağ yukarıya giderse görsel hatırlanan bir bilgi olduğu anlamına geliyor yani daha önceden görülmüş olan görüntülerin hatırlanması anlamına geliyor.Eğer gözler sol tarafa giderse görsel tasarlanan bir görüntü olduğu anlamına geliyor yani bir kurgulama senaryo yazma anlamına geliyor.Eğer gözler kulak hızasında sağ yöne doğru giderse işitsel hatırlanan yani daha önce duyulmuş olan seslerin hatırlanması anlamına geliyor gözler kulak hizasında sol yana doğru giderse işitsel tasarlanan bir ses olduğu anlamına geliyor. Gözler sağ aşağı gittiği zaman işe işitsel dijital dediğimiz bir durum kişinin kendi ile konuşması içindeki seslere kulak vermesi Gözler sol aşağı gittiği zaman ise kinestedik dokunsal dediğimiz bir durum söz konusu hislerin aldılanması ve duyguların yaşanması anlamına geliyor. Bu bilgiler sizin kafanızı karıştırmasın size bakan bir yüzde gözler özellikle sol tarafa gittiği zaman bir kurgulama bir tasarlama yani senaryo üretimi söz konusu demektir genellikle yalanda da bir senaryo yazma bir tasarlama süreci vardır. Ama kişi bir hatırlama sürecindeyse yani bir bilgiyi hatırlıyorsa o zaman sağ yukarı bakacak demektir.

İkinci önemli nokta ise beden dilidir arkadaşlar.

Reklamlar
Etiketler:

Kişinin yalan söylediğini nasıl anlarız Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. Bablofil dedi ki:

    Sağol, harika bir makale.

Kişinin yalan söylediğini nasıl anlarız Hakkında Yorum Yaz

Reklamlar

Windows üzerine openvpn server kurulumu

Windows üzerine openvpn server kurulumu

Reklamlar   Windows İçin Openvpn Kurulumu Open vpn client for

Ramazan AYDIN13 Yorum6 Mart 2017
Askerde acemi birliğinde ne yapılır

Askerde acemi birliğinde ne yapılır

Reklamlar askerde acemi birliği nasıl geçer. Evet arkadaşlar bu yazımda

Ramazan AYDIN11 Yorum12 Mart 2017
wordpress çince index çözümü

wordpress çince index çözümü

Reklamlar Evet değerli arkadaşlar bu gün sizlere wordpress sistemlerde sıkça

Ramazan AYDIN10 Yorum14 Mart 2017
Bedava sms atma

Bedava sms atma

Reklamlar Bedava sms gönderme siteleri. Evet arkadaşlar bu gün sizlere

Ramazan AYDIN8 Yorum7 Mart 2017
TC no ile akraba bulma

TC no ile akraba bulma

Reklamlar Akraba bulma Evet arkadaşlar bu gün sizlere TC kimlik

Ramazan AYDIN8 Yorum11 Mart 2017
Deep web site kurma

Deep web site kurma

Deep web sitesi nasıl açılır. Bu makalemde sizlere deep web

Ramazan AYDIN3 Yorum8 Ocak 2018
En büyük forum siteleri

En büyük forum siteleri

Türkiye’nin en büyük forum siteleri. Dünyanın en büyük Türkçe forum

Ramazan AYDIN6 Yorum1 Ocak 2018
Evde şalgam suyu yapımı

Evde şalgam suyu yapımı

Şalgam suyu nasıl yapılır Evet değerli arkadaşlar bu yazımda da

Ramazan AYDIN1 Yorum29 Aralık 2017
Sahte numara ile Whatsapp alma

Sahte numara ile Whatsapp alma

Evet sevgili arkadaşlar bu makalemde sizlere sahte numara ile Whatsapp

Ramazan AYDIN0 Yorum4 Kasım 2017
japonca nasıl öğrenebilirim

japonca nasıl öğrenebilirim

Evet arkadaşlar bu makalemde size Japoncayı hızlı şekilde nasıl öğrenebileceğinizi

Ramazan AYDIN2 Yorum29 Ağustos 2017
Ramazan AYDIN
Aleyküm selam tam olarak bir şunu olurdun diye söylemem mümkün değil. Mesleğine göre bir görev verirler. Veya Şoför yapabilirler.…
Muhammed
Selamünaleyküm abim. Abi ben evliyim ve evin tek erkek çocuğuyum. 94 doğumluyum. 179 boy ve 110 kiloyum. Askere gideceğim nisanda…
keyifle.net
gayrimeşruluğu tasvip etmiyorum. evet her zaman yeraltı siteler olacak. ülkemizde de olacak. bununla birlikte ,insanların dürüst ve sağlıklı yollardan eğitimlerini…
barisct
Donanım haberde zamanında vakit geçirdiğimi hatırlamakla beraber keyifli bir ortamı olduğunu belirtmekten memnuniyet duyarım.
Hasan Demirez
Ülkemizde çaydan sonra en çok tüketilen içeceklerden biridir. Severek ve zevkle tüketiyorum. Bilgilendirme için teşekkürler..

Reklamlar2